Friday, June 30, 2017

დღე მესამე---ამოვწერეთ სტანდარტები,ვიმუშავეთ სასწავლო სასწავლო ეროვნულ გეგმებზე,დავწერეთ ზოგადი ,თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.გავეცანით ბლუმის ტაქსონოომის გამახლებულ ტაქსონომიის ლექსიკონს.გავეცანით მაღალი სააზროვნო უნარების ცხრილს.

2 comments:

  1. ქ-ნო თინა,მართლაც ძალიან საინტერესი იყო განსხვავება ზოგად ,თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს შორის.ეს ძალიან მნიშვნელოვანია პროექტის განხორციელების მსვლელობისას.

    ReplyDelete
  2. ნათია,მე გეტანხმები, რომ პროექტის განხორციელებაში დიდი მნისვნელობა აქვს თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს.

    ReplyDelete