დღე მესამე---ამოვწერეთ სტანდარტები,ვიმუშავეთ სასწავლო სასწავლო ეროვნულ გეგმებზე,დავწერეთ ზოგადი ,თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.გავეცანით ბლუმის ტაქსონოომის გამახლებულ ტაქსონომიის ლექსიკონს.გავეცანით მაღალი სააზროვნო უნარების ცხრილს.
ქ-ნო თინა,მართლაც ძალიან საინტერესი იყო განსხვავება ზოგად ,თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს შორის.ეს ძალიან მნიშვნელოვანია პროექტის განხორციელების მსვლელობისას.
ქ-ნო თინა,მართლაც ძალიან საინტერესი იყო განსხვავება ზოგად ,თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს შორის.ეს ძალიან მნიშვნელოვანია პროექტის განხორციელების მსვლელობისას.
ReplyDeleteნათია,მე გეტანხმები, რომ პროექტის განხორციელებაში დიდი მნისვნელობა აქვს თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს.
ReplyDelete